"Pomyślcie, to nic nie boli."

Maj 2021
P W Ś C Pt S N
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Dzisiaj 9

Wczoraj 251

Miesiąc 851

Wszystkie 352366

 

Inspektor Ochrony Danych:

Agnieszka Marciniak

tel.+48-91-852-20-93

iod@spnt.pl

 

RODO-informacje

      

UWAGA !!!

Uprzejmie informuję, że termin rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego
do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach
podstawowych zostanie przesunięty. Wnioski o przyjęcie będą mogli
Rodzice składać od dnia 4 marca 2021 r. do dnia 24 marca 2021 r. za
pośrednictwem systemu Nabór.
Przesunięciu ulegną również pozostałe terminy
postępowania rekrutacyjnego, w tym terminy składania dokumentów do
przedszkoli publicznych i oddziałów przedszkolnych w publicznych
szkołach podstawowych, na rok szkolny 2021/2022.

 

 

Rozkład dnia dzieci 5 - 6 letnich

 

6.30 – 8.00

Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.

8.00 – 8.30

Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.

8.30 – 8.45

Ćwiczenia poranne.

8.45 – 9.00

Przygotowanie do śniadania.

9.00 – 9.30

Śniadanie.

9.30 – 11.00

Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.

11.00 – 11.10

Przygotowanie do obiadu.

11.10 – 11.40

Obiad.

11.40 – 13.00

Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie czytanych przez nauczyciela książek z literatury dziecięcej. Zabawy dowolne w sali lub na placu zabaw.

13.00 – 13.15

Zupa.

13.15 – 14.00

Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. na boisku, w Puszczy Bukowej) lub w sali Tornado. Ćwiczenia gimnastyczne.

14.00 – 16.30

Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.