Get Adobe Flash player

"Pomyślcie, to nic nie boli."

Wrzesień 2020
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Dzisiaj 8

Wczoraj 188

Miesiąc 7479

Wszystkie 292087

 

Inspektor Ochrony Danych:

Agnieszka Marciniak

tel.+48-91-852-20-93

iod@spnt.pl

 

RODO-informacje

 

Drodzy rodzice/opiekunowie

 

Do dnia 15.09.2020r. w Szkole Podstawowej nr 37 trwał nabór kandydatów do świetlicy szkolnej dla klas I-IV. Wypełniony skan kompletu dokumentów należało wysłać na adres mailowy: swietlica@sp37.szczecin.pl

Uwaga! Adres mailowy swietlica@sp37.szczecin.pl służył jedynie do rekrutacji i zostaje zawieszony do odwołania.

 

Składanie kompletu dokumentów, po wyżej wyznaczonym terminie (karta zgłoszenia oraz zaświadczenie o zatrudnieniu) jest możliwe jedynie w sekretariacie szkoły.

W takim przypadku rodziców/opiekunów prosimy o pobranie dokumentów ze strony internetowej szkoły, znajdujących się w zakładce (Nasza szkoła/Świetlica).

Po dostarczeniu  dokumentów, dziecko  może zacząć uczęszczać na świetlicę szkolną, nie wcześniej, niż po upływie 2 dni od daty złożenia karty zgłoszenia oraz zaświadczeń o zatrudnieniu rodziców.

Z góry dziękujemy za współpracę

Wychowawcy świetlic

 

Drodzy rodzice/opiekunowie

 

Przypominamy jednocześnie, że kierując się zapewnieniem bezpieczeństwa uczniów i nauczycieli  ogranicza się do niezbędnego minimum  przebywanie osób trzecich z zewnątrz. Prosimy, aby wychowanek świetlicy samodzielnie przybywał na świetlicę szkolną,

a odbierany był przez opiekuna, który  komunikuje się telefonicznie ze świetlicą.

 

Z góry dziękujemy za współpracę

Wychowawcy świetlic

Drodzy Rodzice

 

Rekomendacje dotyczące odpisów obiadów oraz dokonywania wpłat przelewem

Od dnia 10.09.2020r. do końca października 2020r., w celu utrzymania bezpieczeństwa w szkole przed rozprzestrzenianiem się COVID-19 odpisy obiadów w związku z niemożliwością z ich skorzystania dokonujemy  drogą e-mailową na następujący adres:  sp37@miasto.szczecin.pl  

Jeżeli chcą Państwo uzyskać odpis od dnia następnego, e-mail powinien być wysłany do godziny 1300 dzień wcześniej.  E-mail wysłany w sobotę lub niedzielę będzie traktowany jako odpis od wtorku.

W treści e-mail proszę o podanie imienia i nazwiska, klasy, okresu w jakim dziecko nie będzie korzystać z obiadów. Po zakończonym okresie nieobecności obowiązuje Państwa niezwłocznie doniesienie kart obiadowych. Karty obiadowe w zamkniętej kopercie podpisane  można zostawiać na portierni w specjalnie przygotowanej dla Państwa skrzynce.

Rekomendujemy również Państwu w przypadku płatności za cały miesiąc październik 2020r. dokonywanie wpłat do 25 września 2020r. przelewem bankowym. Numer rachunku znajduje się w zakładce stołówka.

UWAGA RODZICE !!! 

 

9 września 2020 r. ŚRODA (klasy 7- 8 w budynku przy ulicy Nałkowskiej 33)

 10 września 2020 r. CZWARTEK (klasy 2-6 w budynku przy ulicy Rydla 6)  

zebrania wychowawców z rodzicami.

Zebrania odbędą się według  przedstawionego poniżej harmonogramu. 

Rodzice proszeni są o dezynfekcję rąk, zasłonięcie ust i nosa, zajmowanie miejsc z zachowaniem dystansu społecznego, a także posiadanie własnego długopisu.

 

Czytaj więcej: Harmonogram zebrań 

Początek roku w nowej rzeczywistości

 

 

 

 Po miesiącach zdalnego nauczania i wakacjach uczniowie rozpoczęli rok szkolny. Choć na ich twarzach były maseczki i zachowano wszelkie reżimy sanitarne, budynek SP37 wypełniła radość dzieci.

 

            W tym nietypowym czasie nie odbył się apel, który zwykle inaugurował rok szkolny. Tym razem uczniowie mogli tylko spotkać się w salach z wychowawcami. Pierwszoklasiści przyszli z jednym opiekunem do auli, by po raz pierwszy przekroczyć próg szkoły i dołączyć do uczniowskiej społeczności. Mimo wyjątkowych okoliczności i przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności można było wyczuć podniosłą atmosferę. Uczniowie klas 2-8 w odświętnych strojach cieszyli się na widok koleżanek, kolegów i nauczycieli. Wielu uczniów wspominało o tęsknocie za szkołą i nie kryło radości z powrotu do wyremontowanego budynku.